مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری کرمانشاه: 

جمع‌آوری متکدیان در شهر کرمانشاه در دستور کار قرار گرفته است 

گروه استان ها- مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری کرمانشاه گفت: جمع آوری متکدیان در دستور کار قرار گرفته و پس از جمع‌آوری به اردوگاه‌های مورد نظر برای نگهداری منتقل می‌شوند.
کد خبر: ۱۱۸۵۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۸ 03 October 2024

شیرزاد عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: متکدیان سطح شهر در اردوگاه چشمه سفید زیر نظر شهرداری کرمانشاه در حال فعالیت است.
 
وی افزود: اردوگاه چشمه سفید دارای ظرفیت ۱۱۰ نفری است که برای مردان ۹۰ نفر و برای زنان ۲۰ نفر ظرفیت دارد.
 
مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری و شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: متکدیان جمع آوری شده پس از دوره نقاهت و بیماری اعتیاد بعد از سه ماه با تعهد کتبی در خصوص عدم استقرار در چهار راه‌های سطح شهر به عنوان متکدی، به خانواده‌ها تحویل داده شده و از اردوگاه خارج می‌شوند.
 
وی ادامه داد: در اردوگاه چشمه سفید بیشتر از ظرفیت استاندارد، نگهداری از متکدیان صورت می‌گیرد.
 
عباسی اضافه کرد: تعداد متکدیان سطح شهر استان کرمانشاه بیشتر از ظرفیت اردوگاه‌های استان است که شهرداری به ناچار متکدیان را همچنان جمع‌آوری می‌کند.
 
وی عنوان کرد: متکدیان زیر ۱۷ سال جزء دسته کودکان محسوب شده و کودک کار هستند که متولی آن سازمان بهزیستی است که باید پیگیری کند.
 
مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری کرمانشاه در پایان خاطرنشان کرد: در سطح شهر کرمانشاه یک اردوگاه متکدیان و ۲ اردوگاه نیز توسط سازمان بهزیستی برای معتادین سطح شهر در نظر گرفته شده که یکی از آنها در سراب نیلوفر واقع است.
 
انتهای پیام/
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار